29 november 2007

torsdagsdravvel

idag är det en städdag. det är mycket att städa. framförallt torka golven i köket. Varför blir alltid golvet i köket så äckligt så fort? Jag måste även dammsuga hela lägenhten och hellst städa på toaletten. Det sista är det värsta jag vet. Äckligt!

Helgen? Kommer bli mycket lugnt. Fredag blir slapp. Lördag ska jag upp och spela match vid 12, samling 11. Sen kommer Jouline (min systers dotter) och ska umgås hela dagen. Hon vill; gå på stan och handla julklappar, gå på bio på kvällen och sen sova över. Hon är för söt. På alla sätt. Hon är fan den sötaste 11-åringen jag vet. Ska försöka ta några kort på lördag, men hon älskar inte direkt att vara med på kort..

Söndag blir bara slappa helt och hållet.

En skön helg helt klart!

Ska försöka hitta en julklapp till Micke på lördag.. SVÅRT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar