23 december 2007

dagen före dagen!

Jaha. då var äntligen alla julklappar inhandlade. Så himla skönt. Är nog ganska nöjd tillslut i alla fall med vad jag lyckats hitta.

Igår var jag på Ullared. Det slutade i ren SKIT. Efter 45 min så skulle jag kolla underkläder. Jag lämnade vagnen i 1 minut och när jag kom tillbaka var den borta. Sprang och letade skitlänge. men nope, ingen vagn. Grejen var den att min jacka låg där i med kamera och mp3 i. Som tur var så hade jag tagit ur min telefon och bankkort o leg o allt det där. men fan vad surt. och nu har de stängt till den 28. Så jag vet inte innan då om de har hittat sakerna. För det är ändå troligare att nån tagit fel vagn, gått femtio meter ocg upptäckt det och inte orkat gå tillbaka med den, än att någon tagit just min vagn och hoppats att jackan på botten inte är en ullaredjacka utan min privata, rotat igenom den och tagit värdesakerna. Jag får hellst tillbaka jackan. De andra sakerna går köpa nya, även om det är surt. Men jag gillade verkligen den där jackan ju! Aja, jag får väl vänta till torsdag helt enkelt. fan.

I morgon är det julafron. Jag har INGEN julkänsla. Ingen alls. kanske för att jag just nu är ganska förvirrad vad gäller mitt prvatliv och för att jag ser mycket mer fram emot att åka till sydafrika än att fira jul. vill bara att de här TRETTIOÅTTA dagarna ska gå fort nu! Kan inte beskriva i ord hur mycket jag avskyr vintern och hur mycket jag saknar solen. Det har varit 5 timmar sol i hela jävla december. Vad är det för jävla stil? Usch. Ge mig värme!

Nu ska jag slå in julklappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar