24 december 2007

Julafton 2007

så var den julen över.
har inga bilder att visa eftersom min kamera är i ullared eller hemma hos nån annan.
det har varit bra idag. väldigt lugnt. Kanske beror på att den minsta medlemmen i familjen faktiskt är sju år nu. De kan hålla sig lite lugnare då. Ätit gott, kollat kalle anka (då alla män över 28 somnade), öppnat en jävla massa julklappar och spelat buzz. Pappa var en förvånansvärt bra spelare. Allmänbildad vet jag att han är. Men allt som är det minsta tekniskt brukar bli för jobbigt. Ni vet han har precis lärt sig hur man svarar på sms.
sen vidare till mickes systers familj i mantorp. blev en kortis där och sen till hans pappa för att fika lite. nu är vi hemma och hamnade framför datorn och tv-spelet. ska väl se en film sen innan vi ska sova.

----

usch jag är så nedstämd just nu. det känns inte bra. Vet inte riktigt vad det är. vet bara att det har men mig själv att göra endast. ingen annan.. och även om jag visste ska jag inte skriva det här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar