15 december 2007

lördag

idag har jag inte gjort NÅGONTING. sett första delen av 2 på serien om Elvis. Den är riktigt bra. Del två sänds på tisdag på canal plus. JAG kollar på TV. Det ni! laddar inte ner! väldans ovanligt ska jag tala om. För övrigt älskar jag filmer som skildrar kändisars liv. I den här så är det ju med en massa autentiska bilder och sånger också, vilket gör det ännu bättre. Walk The Line är ju en annan sån där film som är helt underbar. Jag är ju lite fascinerad av sånt där. Ja, kändiskåt med fulare ord. haha. Nävars. Det är så sjukt tragiskt att se så många människor förstöra sina liv. Se hur de blir helt överlyckliga för att lyckas med något de älskar att göra och sen få det att övergå till drogmissbruk osv. usch.

Om 1,5 timma kommer Johanna och Sara hit. Vi ska på en fest. kan inte skriva vad bara för den är hemlig. Det är en överraskningsfest nämligen. Skoj skoj. blir en tidig kväll, alkoholintaget börjar vid 17.30. Farligt. men kul det med kanske..

I morrn är det dags för arsenal. heja heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar