12 december 2007

läsa, fika, träna.

min mp3 är störd.
Går fylla på musik. helt plötsligt går det inte längre. Igår sa det stopp efter 32 % idag efter 40%. Undrar om det är fel på den? eller om det är datorn som är fel? Inte vet jag för jag förstår mig inte på sånt där.

Idag ska jag läsa om Motivationsarbete inom behandling och skola.
Sen ska jag fika med Paulina och Sandra.
Sen ska jag läsa mer om motivationsarbete.
Sen ska jag träna innebandy.

I morgon är jag heeeelt ledig, har väl lite att läsa iofs. Men jag ska ta vara på dagen genom att träna och städa. Tränar jag i morgon så har jag tränat fem gånger denna vecka. Så ska det vara. Ska fortsätta så fram tills flyget lyfter den 30 januari. Så det då!

Usch jag blir galen på min Mp3, ska ge mig på den igen och se om det går att lösa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar