22 januari 2008

9 days left

nu har jag kommit ännu ett steg längre i min planering inför resan.
jag har varit i mjölby och hämtat resväska plus ryggsäck och även bestämt tid för en hejdåmiddag med familjen Carlson Sincic. Jag har även, som ni ser nedan, bestämt dag för min hejdåfest som ni ALLA är välkomna på. Jag var också och solade idag, ska försöka göra det några ggr till innan jag åker så jag har en bra grund och slipper bränna mig. Vilket min halvblatte hud inte gör så lätt iofs. men där nere tar det ju lite mer än här.

I morgon är en sån där dag då jag ska försöka få mycket gjort:
Sola, tvätta, städa, träna. Hoppas jag tar tag i det och får allt gjort!
det vore skönt.

Onsdag är det skola igen. ska bli kul att träffa alla. torsdag fest me sandra och carro och co. Fredag min egen fest. Och lördag fest antingen hos joel eller hos jens i motala. söndag hejdåmiddag me familjen som sagt.

FULL RULLE innan jag åker.

Någon som har en mp3 med minst 1 GB att låna ut? min NYA har gått sönder lagom tajmat. fan. det vore guld värt då jag är urfattig. hojta till om DU vill låna ut din!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar