27 januari 2008

anonym

från och med nu kommer ALLA kommentarer som är anonyma tas bort.
skriv ditt namn, så att jag vet vem det är. är det nån okänd som skriver så skriv gärna för och efternamn eller länka till din blogg eller hemsida eller liknande..

annars är det inte intressant vad Du har att beskylla mig för eller kommentera mig om.
Det är lite som att läsa i tidningen "svensk artist anhållen för mord" o så får man inte reda på vem det är. Så spännande är det att veta vad Du tycker om du inte kan stå för det!

och ja, jag förstår din reaktion. den är normal och vettig. men ta det gärna med mig och stå för det och ta reda på exakt fakta först?

puss och hej.

2 kommentarer:

  1. Anonym6:11 em

    så du tyckte det var jättekul när in pappa var med i corren för obetalda underhåll?hade du hellre inte önskat att det stod Mjölbypolitiker slarvar med underhåll???

    SvaraRadera
  2. hm. kul och kul. har man gjort nat kan man ju sta for det. tror alla hade vetat vem det var tillslut i alla fall. dessutom ar det orelevant till detta sammanhang. jag sa ju bara hur spannande jag tyckte det var med anonyma kommentarer.. :)

    precis som de i mjolby tyckt att det var ospannande om det inte stod vem som slarvat med underhall.

    det var ju dessutom nat han GJORT sa da far man ta sin small!!??

    SvaraRadera