5 januari 2008

dygnsrytm

jag måste seriöst göra nåt åt min dygnsrytm. Inatt somnade jag vid 05 och gick upp 14.30 idag. det är inte bra eftersom skolan börjar på måndag!
På tal om skolan. Jag har inte läst en rad av de typ 100 sidorna jag ska ha läst tills dess. Vet inte hur jag ska hinna heller. Men får väl ta tag i det idag och hoppas jag hinner igenom lite i alla fall.

Jag har så mycket tvivel i kroppen.Vet inte var jag ska börja och känna efter. Det är så jävla mycket som spelar in. Våra tidigare problem och saker vi gjort som sårat, framtiden och hur vi ska fixa den, min resa till sydafrika om 26 dagar (!), personer som rör till det.. Massa jävla skit. Jag vill bara VETA. Men jag gör verkligen inte det. Jag är fan lika förvirrad som för 1,5 vecka sedan.

Nu är jag alltså sambo med Sara på 29 kvadrat. hehe. det funkar det med. idag ska vi försöka plugga. Hoppas det funkar. jag måste ju verkligen. Hon med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar