10 januari 2008

dygnsrytm

jag borde sova
jag borde gå till skolan i morgon
men jag har ingen lust
jag har ju inte det

även om jag dissat kent en massa i vinter så måste jag säga att människor till att skapa mer ironi så att det retar upp svenska folket (typ bert karlsson) finns väl inte. så himla kul. "vi borde le också. men sånt gör ju inte vi" - martin sköld, när de får priset för årets grupp.

sen att grammisgalan blivit ännu en gala som avgörs av svenska folket är SKITTRIST. det finns tusen sådana prisutdelningar. kunde inte artisterna få uppskattas lite av andra anledningar med? kent och winnerbäck t.ex är ju svåra att slå med inbitna fans sedan 95. jaja.

---------------

jag har aldrig haft sån här beslutsångest. kan inte nån bara tala om för mig hur jag ska göra`?

2 kommentarer:

  1. Anonym9:55 fm

    Det är ju jävligt svårt att få fram ett fungerande röstningssystem dessvärre. Får publiken rösta så är det ju Kent eller Amy Diamond som vinner liksom. Om artisterna får rösta så är det bara en massa ryggdunkningar. Nej jag vetefan, jag tycker att jag skulle få bestämma själv.... fan det skulle vara grejer det!

    SvaraRadera
  2. vadå artister? en jury ska rösta!

    SvaraRadera