26 januari 2008

good bye Tania

Igår hade jag min avskedsfest.
Den blev väldigt lyckad måste jag säga.
Det var en salig blandning på folk.
men det funkade bra det med.
Det kändes som ALLA var här som jag verkligen ville träffa innan jag åkte. Den jag kom på som saknades var johanna, men hon bor på gotland så jag kan förlåta henne :)
jättekul att Anna skulle komma en kort sväng och stannade tills vi gick ut. jättekul att Lillan kom trots problem med barnpassning osv. jättekul att sandra kom OCH fick med carro. jättekul att jonna kom som jag inte träffat på läääänge. jättekul att alla kom som kom alltså. :)

tack för alla presenter. Erika gav mig tuggummin, svinbra! det finns inte sånna där nere. och annas present var finast tror jag (även om man inte ska jämföra så): jag fick hennes absoluta favoritbok Vindens Skugga. fint och genomtänkt! tack!

bilder finns på bilddagboken. tyvärr inte så många. kanske folk som kan maila över bilder till mig? eller på msn..

1 kommentar:

  1. Anonym3:44 em

    tack så mycket själv för en rooolig kväll! Bilder kommer (hoppas jag)
    Puss!

    SvaraRadera