31 januari 2008

HEEEJ

Nu ar jag har!
och aven om jag forvantat mig massa bra sa ar det battre an vantat!
vadret ar hur bra som hellst. varmt solig och lite vind.
vi bor i ett hus med andra volontarer till sondag. sen blir det i vardfamiljerna.
borjar jobba pa mandag. tills dess ar detinformation och en del fest misstanker jag.

har redan traffat tv[ foraldralosa pojkar som var med till varat hus idag med tva av de andra volontarerna. sjuuuukt sota!


micke behover inte vara orolig. vi ar bara massa tjejer :)


jag hinner inte skriva sa mycket idag. har kort tid pa mig. tankte ta lite mer tid i morgon eller i helgen.

ville bara saga att jag overlevde den jaaaaavligt langa flygresan. (akte 14.00 var framme 12.00 dagen efter)

puss pa er. saknar ER men inte sverige. tur ar val det. da hade jag nog varit fel.

tanker vara trakig och skriva samma i resedagboken. hinner som sagt inget annat nu.


puss

4 kommentarer:

  1. Anonym11:32 fm

    Härligt!

    Ha det superbra nu och se till att uppdatera så vi vet vad som händer.. : P kramar!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Anonym6:03 em

    puss. saknar..

    SvaraRadera
  4. Anonym9:46 em

    Härligt att höra att allt är bra!

    Puss och kram

    SvaraRadera