3 januari 2008

och..

... för övrigt.
ni som säger eller tänker att "fan vad bra, Tania, du är värd någon så mycket bättre". Sluta med det, och säg det framförallt INTE till mig. Det hjälper inte. Micke har varit jättebra på alla sätt. Han har gjort en sak som sårat mig otroligt. Men det är två år sedan. Alla andra problem vi har haft har varit bådas "fel" och inget har varit medvetet. Man tänker inte så? man hjälper inte ens vän genom att säga så. För det gör mig bara arg. för det här ÄR mitt val. Men det är det svåraste valet jag har varit tvungen att ta.

Så ni som tänker så här, ni behöver inte höra av er till mig. Inte intresserad av erat "stöd"

2 kommentarer:

  1. Anonym8:47 em

    schysst av dig mot Micke att skriva så om honom här.

    SvaraRadera
  2. eh? vad har jag skrivit som är fel nu då kära anonyma (fega) människa?

    SvaraRadera