7 januari 2008

time to make a change

nu är det dags. en vecka till att verkligen känna efter. japp
ska försöka ta ett beslut efter helgen. vet att det inte kommer bli lätt.
men jag måste. för allas inblandades skull.
vet inte alls vad jag ska komma fram till. men det kommer bli bra. det som är rätt måste vara bra. för om jag väljer fel så blir det inte bra tillslut i alla fall. men att komma fram till rätt sak är inte lätt alls. oj vad yrt det blev.

om 3 veckor åker jag. det är fan helt sinnes. fattar det verkligen inte själv. fattar inte heller hur jag ska klara mig ekonomiskt när jag kommer hem. men det ordnar sig väl. om nån har ett jobba åt mig NU eller ett tips på hur jag tjänar snabba pengar så säg till. Några tusen extra skulle inte sitta helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar