4 januari 2008

what to do?

klockan är 06.26. jag kan inte sova mer. för mycket funderingar.
vet inte om jag är klokare idag. känns som jag är ännu mer förvirrad.
när jag är med micke så vill jag bara vara med honom, hålla om honom och låtsas som att verkligheten inte finns. Men när jag inte är med honom så känns det ok det med. jag vet faktiskt inte vilken känsla som är den rätta och vilken jag borde gå efter.
men ATT jag tvekar kanske är tecken nog på att jag borde vara själv just nu i alla fall.

JAG VET INTE!

--

ja, nu har jag bestämt mig. det ska vara ett nyktert 2008. mitt första delmål är att klara mig tills jag kommer hem från Sydafrika 2 april. det ska inte vara svårt. där nere vill jag ändå inte bli full, speciellt inte bakfull. Sen får vi se. borde inte vara svårt att fortsätta om man väl klarat sig så länge. Men sommaren kan ju bli tuff kanske. fast jag ska vara NYKTER, inte absolutisit, en öl i sommarvärmen kan jag ta. Aja, får se hur det går. Men jag ska försöka.

3 kommentarer:

  1. Anonym7:43 fm

    ja vet inte heller va du ska göra.. men ja väntar.

    för ja älskar dig

    SvaraRadera
  2. Anonym4:39 em

    2008 antar jag att du menar..

    SvaraRadera
  3. Anonym7:23 em

    Äsch tyst med dej, inget som helst fel på din kropp! Och jag är INTE avundsjuk på att du snart kommer ligga på beachen och bli tokbrun. Bara så du vet! ;) Puss på sej

    SvaraRadera