19 april 2008

bakisångest


japp jag var full igår i alla fall. detta minns jag inte. stackars tommi...

som vanligt får jag väldigt mycket ångest på bakfyllan.
som om jag inte redan har mycket tankar i huvet så bli det ännu värre när jag är bakis. kan inte tänka klart och allt känns värre än vad det kanske är. fast det är ganska jävligt just nu iofs. Jag är så förvirrad som man bara kan bli. jag vill bo hemma, men ändå vill jag ge det tid. för om jag bor hemma blir det bara svårt. då blir det so vanligt igen. att jag inte vet vad det är jag saknar och OM jag saknar det. men det är jobbigt att tänka på sig själv och verkligen fundera när man inte har sitt eget ställe liksom. det är svårt att slappna av även om erika är en svinbra roomie. jag vet verkligen inte hur man gör sånt här. hur i helvete kommer man på vad man vill? hur kan man vara säker på att man gör rätt val? och vda händer om jag ångrar mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar