4 april 2008

fredag!

det börjar kännas lite bättre.
det underbara vårvädret gör det nog lite lättare..
men saknar fortfarande att dra på mig shorts, linne och flipflops och åka till soppköket och saknar pulsen i staden, alla spännande människor (svenskar är jävligt tråkiga rent allmänt), att inte veta vad som händer varje dag.
Men att träffa alla vänner har varit underbart.
Saknat er som fan känner jag nu!

Ikväll blir det nog Platens med Paulina.
i morgon är det fest!

på måndag börjar allvaret igen, måste börja skriva på min praktikrapport, grubbla på specialarbetet (som verkar jääävligt tungt) och förbereda min redovisning för onsdag. men det är på måndag. Helgen ska vara SLAPP som bara den..

Hälsa på farmor i morgon och INTE berätta att jag blev rånad :)

Jag saknar er alla så mycket; rebecca, irina, patricia, brandon, warren, clint, wesley, alex, hanna, linton. ALLA...

1 kommentar:

  1. Anonym7:04 em

    Du jag då som varit på tjocken i 9 månader :P SKa bli skönt att komma igång igen!

    SvaraRadera