18 april 2008

går det bli mer förvirrad än mig

har precis varit på stan och fikat med micke.
hur kan man känna att man är nykär samtidigt som det känns som att man bara är vänner? det är helt oförståligt för mig. men det var det som kändes. som att vi inte kände varandra och var på "dejt" och fikade eller nåt. och det var helt nervöst. men samtidigt kändes det som ett nytt kliv i det hela, där vi bara är vänner. Men jag vet verkligen inte..

jag vet att det är konstigt för en del att jag skriver så här öppet om allt.
men seriöst så bryr jag mig inte. Jag vill skriva av mig och då gör jag det.
dessutom är det bra för er som vill veta då jag är lite handikappad när det gäller att förklara hur jag känner och så där..

----

ikväll blir det fest med Lollo och gänget. Najs. de gör mig alltid alltid glad.

1 kommentar:

  1. Anonym5:35 em

    jag kände med att det var nervöst o konstigt. men verkligen inte att vi tog klivet till att vara mer bara vänner. ja kände tvärtom som att vi tog ett kliv mer mot att det var vi igen...

    SvaraRadera