25 april 2008

fredag!

jag gillar inte att jag har sjukt ont i nacken än och även i örat på samma sida. det gör verkligen jätteont. jag kanske borde kolla upp det? men orka gå till vårdcentralen? det tar femtio timmar där.. och kostar pengar. jag väntar några dagar till tror jag.det går nog över. det brukar saker göra.

på tal om gå över. min känsla i magen går inte över. och den känslan gillar jag inte heller. vet att det är mycket jag inte gillar just nu men så är det ibland.

jag gillar inte att vara ensam. jag saknar honom så mycket. jag vet att vi kan vara så bra men det har gått för långt. vi har sårat varandra så mycket nu. det måste bli slut på det först. jag behöver rannsaka mig själv, ta tag i mig själv och känna efter varför det varit som det varit under så många år. är det pga MIG är det pga HONOM är det pga OSS? jag vet inte. Ska försöka ta reda på det som sagt.. Är bara så räddd vad jag kommer fram till och att saker ska vara för sena då. det vore det absolut värsta scenariot. men men. ibland måste man chansa. men det är läskigt som fan.

för övrigt: vi kom ner på platens så att vi hann se 2 låtar med ceasars igår. det var typ 75 personer där och de stängde en timma tidigare pga att det sööööög. jag var jättejättefull. lyckas visst bli det nu för tiden med. Vi hade kul i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar