17 april 2008

laga

det är så tomt nu i mig
det känns verkligen som jag gjort fel
jag saknar honom som fan
men saknar jag honom, eller saknar jag tvåsamheten?
jag tänker på alla finna saker vi delat, alla tillfällen och alla upp och nedgångar vi tagit oss igenom. varför ska det dö nu?
jag vill inte vara utan honom. men är det som vän eller pojkvän?
jag älskar honom. men är jag kär?
jag vill bara ha tillbaka verkligheten.
äta mat ihop, kolla på sjukt mycket avsnitt av diverse serier. kolla på fotboll och dö om arsenal förlorar. åka till sthlm och göra inget men göra massor. slappa heeeeela dagar. äta massa chips och dricka cola:) bli fulla bara vi två och sen gå ut och dansa hela natten. gå hem i sommarnatten. JAG VILL HA TILLBAKA DET NU.

kommer det gå?
och hur blir det mina drömmar om sydafrika igen?
vad är viktigast?

fuck

1 kommentar:

  1. Anonym6:55 fm

    heartbreak does hurt, honey. det är meningen. men det finns andra människor där ute. det kommer bli bra, du kommer tillbaka.

    SvaraRadera