25 april 2008

LISTA

en lista innna jag går ut i solen, ner på stan, för att luncha med paulina:

3 saker:

För 15 år sedan (1993):
Gick jag i tvåan på veta skola
Spelade jag fotboll med spångsholms IF pojklag
Bodde jag på landet i Sya

För 10 år sedan (1998):
gick jag i sjuan på vifolkaskolan (flyttade till mjölby till hösten)
var jag jättekär i en kille i nian som jag inte hade en chans på
var mina förälädrar nyskilda

För 5 år sedan (2003):
tog jag studenten! den var ok, men inte skitkul.
blev jag kär i någon jag inte borde. mitt livs misstag
umgicks jag med ditte och johanna som jag inte längre pratar med

För 3 år sedan (2005):
var jag tillsammans med micke, nykära
bodde jag hemma hos pappa men flyttade till lkpg till hösten
pluggade jag på lärarlinjen

För 1 år sedan (2007):
jobbade jag som personlig assistent och teleförsäljare
hittade jag min framtida utbildning
var jag i kroatien med sandra

För 3 månader sedan (januari):
var jag stressad inför sydafrikaresan
började jag tveka på saker
spelade jag innebandy

Igår (18 april 2008):
var jag full
hängde jag i domkyrkoparken i solen
var jag i skolan

Idag (19 april 2008):
ska jag till erika som fyller år!
ska jag luncha med paulina
ska jag vara ute i solen!

I morgon (20 april 2008):
ska jag vara bakis
ska jag bowla
ska jag vara snäll!

Om 1 år (april 2009):
är jag förhoppningvis i sydafrika eller precis hemkommen därifrån
är jag lyckligare än nu hoppas jag
är jag brun :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar