21 april 2008

lång dag

jag vaknade 08.30 och var helt utvilad!
så jag gick till stan och solade på squashcenter, bara 20 kr för 20 min i BRA solarier. Jag vägrar bli blek igen. Man mår verkligen bra av att vara brun. Lite bättre i alla fall. hehe. Sen gick jag till bibblan för att fixa en bok till skolan, men den var såklart utlånad så nu måste jag antagligen köpa boken vilket jag inte har varken lust eller råd med!!!

jag drömde en sjukt läskig dröm inatt:
jag och micke bodde i ett hus, där bodde även Anna Larsson (om ni inte vet vem hon är så spelar det ingen större roll). Vi var visst ihop alla tre typ. En dag upptäckte jag att jag fått en extratand mellan mina framtänder. När jag visade det för mamma så lossnade den. sen började alla mina tänder bli svarta och lossna en efter en.. Då säger Anna att hon förgiftat mig och Micke... Då vaknar jag med gråten i halsen. Jag är lite rädd för att tappa mina tänder, dessutom sade jag till micke senast igår att jag tror jag har hål i en tand.. usch. det var ingen trevlig dröm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar