11 april 2008

on my mind

Jaha. då var man klar med en fjärdedel av skolarbetet. Borde skriva en fjärdedel till ikväll. Får väl se. Tror att det ska gå bra. Sociologi är det som gäller nu. Psykologin är klar. jag behöver fokusera på det här nu. 15 poäng som står på spel.. Kan vara bra för mig att vara tvungen att tänka på skolan och bara skolan.

Annars? Jo det funkar. men det är inte kul. det är det absolut värsta val jag gjort. vi är bra tillsammans jag vet det. men det känns inte som förut längre och jag har dessutom så mycket annat jag vill göra med mitt liv som jag vet att du itne ha intresse av. det är som att jag gör det jag borde gjort när jag var 20. jag gör allt i fel ordning. jag vill dock inte skita i det för att jag är 23. det är fan ingen ålder. jag ska tänka på mig och vad jag vill. men det är svårt när man faktiskt älskar någon.

1 kommentar: