29 april 2008

sol!

det är sol ute. nästan sommar. nästan 20 grader. det är gött
ska ner och möta Lollo på stan. Kanske en kaffe i domkyrkoparken.
det är ju alltid gött.
sen hem ikväll igen.
hem
tänk om det inte är mitt hem snart?
det är helt ofattbart. Har bott här i 2,5 år. har varit med micke i 3,5 år. ska det ta slut nu för gott? hur går man vidare? hur ska jag kunna vara utan honom i mitt liv. det är trots allt även min bästa vän jag förlorar. det är nog det värsta. att inte ha honom där längre. den jag kan prata om precis allt med. jag fattar det inte. vet inte heller om det är rätt. kanske för tillfället. men kommer vi klara av att hitta tillbaka sen eller är det försent då hur mycket vi än vill? kommer han släppa mig lätt? det känns så. vissa saker säger ju det.. fan. jag vill inte vara utan honom. det vill jag verkligen inte. men vet inte heller om vi kan vara med varandra just nu.
kommer vi klara av att jag åker till sydafrika igen nästa vår? ska jag inte åka? vad är viktigast? jag vet faktiskt inte. vill inte ta bort något av det. vill så gärna ha både och. men är inte säker på att det fungerar. jag vill verkligen åka för jag tänker på det varje dag. saknar det hela tiden. men den känslan kanske också går äver? vad vet jag..

ja ni hör ju. jag är fan så jävla förvirrad. helt otroligt.

jaja. nu ska jag ner på stan. skita i det här för en stund.

2 kommentarer:

  1. Anonym5:24 em

    åk inte.stanna hemma och ta hand om kärleken.

    SvaraRadera
  2. mm. fast det är svårt när man känner att man hittat något i sitt liv som man brinner för. något man kan tänka sig att jobba med resten av livet.. hm..

    ps. varför anonym?

    SvaraRadera