12 maj 2008

arg

söta underbara Rushan

läste lite på resedagboken. det är en tjej från sverige som är på samma ställe och jobbar som jag var. St MArgarets House för pojkar 12-18 år. Där jag trivdes som bara den. Där de sötaste barnen i världen finns. Det ställe jag saknar allra allra mest av allt som har med sydafrika att göra. Den här tjejen och de andra som var där har nu slutati förtid för att det inte fanns något att göra med pojkarna och för att de inte kom överrens med personalen. Det gjorde ju inte vi heller, men det var ju bara att bita ihop för pojkarnas skull!! Och det var ganska lätt att göra nåt, baka, spela fotboll, ta kort, göra kollage.. jag vet inte. Men fattar inte hur de kan ge upp så lätt! De pojkarna har redan blivit svikna i sina liv så många ggr innan... Jaja, var bara tvungen att berätta. för jag är så upprörd över det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar