13 maj 2008

bored

kanske tråkigaste dagen på länge.
jag skulle kunna göra nåt kul.
men jag blir alltid handlingsförlamad när jag är på sånt här humör. vill bara göra absolut ingenting. helst vill jag ha en asbra film och massa chips och cola. men det ska jag inte äta!

har för övrigt träningsvärk i armar och rygg efter boxningen på Wii Fit igår. Bra grejer! Blir väl att köra nån halvtimma sen igen. Boxning + rocka ringar är fan bra!

jaja. har verkligen inget kul att skriva.

är på dåligt humör och vill inte träffa någon alls idag!

2 kommentarer:

  1. Anonym9:39 em

    Wii fit är säkert bra men det är innebandyträningarna också :P Jag lovar!

    SvaraRadera
  2. haha. jag vet. jag har ingen motivation .. du ser "jag är på dåligt humör och vill inte träffa någon alls idag". ledsen. men jag är sån här. la av me fotbollen flera månader av typ sån här anledning. o ju mer folk tjatar ju mer opepp blir jag... sorry. men ska verkligen försöka motivera mig.

    SvaraRadera