30 maj 2008

dagen inlägg

igår var jag i norrköping hela dagen.
först i skolan, med en trevlig liten avslutning.
sen samlades klassen i folkparken, drack och grillade.
kul var det. jag var dock nykter. det där med att lyckas bli full två dagar i rad är inget för mig. det går bara inte. börjar jag bli gammal då?? vi gick till harrys och fuldansade hela kvällen. hehe.

idag är jag mest seg och opepp pga att jag ska jobba hela jävla helgen. 8.30-20.30 både lördag och söndag. men aftonbladet påstår att de ska bli fint väder HELA nästa vecka. blev lite gladare när jag läste det i alla fall.

om 3 veckor drar jag till kroatien med lillasyrran. pappa och åsa är redan där då. det ska bli så himla skönt att komma bort i tio dagar. sova, bada och äta gott i tio dagar. och dessutom hälsa på en jäkla massa släkt. det är alltid trevligt!

jag känner mig mest tom och vet inte alls hur det känns egentligen. tror inte jag kommer göra det förren på måndag. då flyttar jag :( Till karl Dahlgrens gata, typ 200 meter härifrån. bra för jag trivs häromkring. och så är det inte långt att flytta sakerna. kanske inte asbra att vi har så nära till varandra. vi får försöka ha självdiciplin. inte min starkaste sida direkt dock. fan. JAG FATTAR INTE DET HÄR. jag vill inte. egentligen. men vet att det är det enda rätta just nu.

men sommaren utlovar en del härligheter:
* fotbollsem!!
*kroatien
*kent + håkan hellström
*way out west

förhoppningsvis en tripp till gotland med. det har jag visst lovat. haha. Minst tre dagar eller hur var det? vi seeeees!!

ska grilla vid ån ikväll. nyktert blir det ju. JÄVLA jobb. men ganska skönt. slipper bakisångest + sparar pengar. det behövs ju kan jag lova. usch. fattig som vanligt.

missar coldplay i höst bara för det. för att jag inte har pengar att lägga ut nu på det. skit!

jaja. ha de fint. nu ska ja käka nåt innan jag dör av hunger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar