2 maj 2008

friday

har varit nere på stan. solat med erika. det var gött.
sen satt vi och åt lite frukt på en bänk. najs.
nu är jag hemma igen. borde städa. blä.
ska duscha och grejja mig och sen fika med sara. sweet.
ikväll ska jag, lollo, erika, paulina och kanske några till dricka öl. gott!
vet inte om jag måste ta beslutet idag. vore skönt om helgen fick gå först. japp.

jag har aldrig varit så förvirrad som jag är nu. trodde inte att det skulle vara så här svårt. trodde att jag var en jävligt stark människa som vet vad jag vill. men inte det inte. jag byter åsikt i det hela ungefär 10 ggr per dag. det är helt sjukt svårt.

ge mig pengar och ett välmående någon?

1 kommentar:

  1. Anonym4:09 em

    Jag är ledsen för att jag var tröttast och tråkigast. Det är bättre en annan dag. Lovar. Och du, du ÄR en stark människa, men även starka människor har rätt att vara förvirrade ibland.
    Puss

    SvaraRadera