22 maj 2008

i morgon ska jag köpa en egen dator. det känns vuxet och bra. en liten laptop får det bli. kan vara bra att ha så man kan ta med sig till skolan o så.. får bli på avbetalning för en student har icke 6200 att slänga ut bara sådär. Får en shysst dator för de pengarna. specialerbjudande just nu. den är värd nån tusenlapp eller två mer än så. jag blir nog nöjd, har inga störra krav så att säga. Litar på Andreas omdömme.

Nu har jag äntligen pengar igen förresten. varit HELT totalt luspank i fem dagar. det har icke varit kul kan jag lova. fick panta burkar och använda ica-kuponger a 25 kr i förrgår för att köpa lite mat. haha. det är gött att känna att man lever ibland.

jag orkar inte ta upp nåt seriöst idag. känner inte för att vara ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar