28 maj 2008

jobba natt

jaha. klockan är 02:00. alla har typ loggat ut från msn och den jobbiga stunden på jobbet kallar.. håller på att ladda ner into the Wild och tänkte se den, de flesta säger ju att den ska vara bra.

annars har jag pratat vettiga saker med flera stycken på msn ikväll. känns bra. jag har så många vänner som jag måste vara rädd om som jag är rädd att försumma. bara man vet att jag ibland kan bli okontaktbar i nån vecka eller två utan att mena illa så ska man nog stå ut med mig. jag blir sån ibland. svarar inte i telefonen, inte på sms och har ingen lust till nåt. ALDRIG något personligt. Bara jag som är lite sån. vill bara sitta hemma o göra absolut inget ibland i vissa perioder.. i alla fall, ska ta hand om er nu, mina vänner.. lovar. för ni har verkligen tagit hand om mig!!

forfarande känns det overkligt. kanske först på måndag det kommer kännas som på riktigt. jag vet inte. jag vet inget alls. funderar på hur jag ska göra i morgon och på torsdag. vill egentligen vara hemma en av kvällarna. men vill ändå inte missa någon av de liksom. fan. Om ni slår upp tania i en ordlista står det säkerligen = beslutsångest. jag tror fan det.

måste fixa praktikplats med, men det är fan inte lätt när jag har telefonskräck. HATAR att ringa om saker. inte bara sånt här. gillar inte att prata i telefon med någon alls. det är tråkigt och jobbigt...

jaja. skriver kanske mer senare..

2 kommentarer:

  1. Anonym5:34 fm

    ledsen för att jag var tvungen att logga ut. Var tvungen att koncentrera mig på litteraturen. NU är jag klar. Kl är 5:33 och jag hinner sova drygt 2 timmar innan skolan. Note to self: börja i tid nästa gång, jobba inte så mycket och sluta med prestationskrav. Hädanefter tror jag nog att jag kommer kunna sitta vaken nätterna i ända o hålla dig sällskap. Man blir så mkt piggare när skolan inte är involverad på samma sätt...
    Pussokram

    SvaraRadera
  2. haha du är inte klok du! jag har ett annat problem. jag kom hem nu. det är sol och asvarmt ute. hur FAN ska jag kunna sova nån längre stund!??? jaja. det märks.. ska inte jobba förren lördag morgon så jag hinner nog ta igen timmar. kanske..

    SvaraRadera