28 maj 2008

sommar och sol

tre timmar fick jag visst sova sen tyckte min hjärna tydligen att det räckte. det tycker inte min kropp kan jag lova. men sitta ute i solen är ju ganska gött iofs. det är sommar ute nu!!!! wooohoooo. är det nåt som gör mig glad så är det solen och värmen. är det inte konstigt att vi påverkas så mycket av väder och vind?

ska på fest hos min nyvunna vän pia ikväll. kunde varit vänner för länge sedan om nån inte förstört det så att säga. men men. bättre sent än aldrig. vi kanske förlåter dig för det tillslut vet du.. :) då kan du få vara vän med oss båda. men det innebär INTE friends with benefits. bara så du vet.

sitter i "vår" trädgård nu o fattar inte att ja inte ska bo här mer. jag städar och donar och grejjar i lägenheten precis som vanligt. borde inte det kännas meningslöst när jag ska flytta om 5 dagar? jag vill väl inte låtsas som att det kommer hända gissar jag. ja man fungerar ganska instressant i sådana här tillfällen.. usch på allt.

1 kommentar:

  1. Anonym2:58 em

    klart jag bryr mig om dig, så är det ju! :) gör det du känner funkar mest. alltid bra att ha en reservplan om inte annat.. haha.. nästa lön SKA jag lämna denna stad för några dagar. förhoppningsvis blir det linköping då. måste komma iväg nånstans innan jag blir kvävd.

    SvaraRadera