15 maj 2008

tråk

en tråkig dag.
känner att den inte kommer bli så mycket bättre heller då jag har en hel del att plugga och känner mig allmänt nere. idag är en sån där dag då jag inser att mitt liv här inte är så spännande. vad finns det att göra liksom? fika på stan? gå till skolan? jobba? sova? internetnörda? kolla film? dricka öl och gå ut och komma hem sent och vara bakis dagen efter? jag vet inte.. jag vill gå till jobbet och känna mig inspirerad, möta människor som gör intryck. lära mig lite nytt varje dag. utvecklas. känna att jag gör något viktigt. känna mig sådär lite lite rädd hela tiden så att vardagen blir lite mer spännande. möta motstånd jag måste ta mig igenom som gör att jag växer lite lite grann hela tiden. UTMANING i livet är vad jag behöver.. ge mig det någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar