21 maj 2008

uttråkad som FAN

jag har sjukt tråkigt. därav en jävla massa blogginlägg.
jag har inget att göra. det enda jag kan komma på innebär städa, plugga eller diska. och det vill jag verkligen inte göra. jag väntar på att micke ska bli klar med GTA så jag kan få spela lite wii fit. det behövs faktiskt. jag behöver röra på mig!! hinner man gå ner/bli lite mer vältränad på en månad? Om en månad ska jag nämligen till kroatien i 10 dagar. tänkte jag skulle trivas lite mer i bikini då än jag gör nu. vad tror ni?

har fått ett förslag om att komma till sydafrika och jobba med en grupp som arbetar med gatubarn, utreder deras familjeförhållanden, letar reda på föräldrar, försöker hitta lösningar så barnen inte ska leva på gatan. hur spännande låter inte det?

när jag ändå är så uttråkad kanske jag ska byta färg på bloggen? ja varför inte..

1 kommentar:

  1. Anonym5:06 em

    Jo, jag tror att jag kommer flytta dit nån gång. Men ibland är jag så fett jävla bekväm att jag aldrig vågar nåt. Du vet, "amen, jag har ju jobb och lägenheten och blahablabla". Ibland känns det bara som att man ska gå itu om man inte får vara där man vill vara. Jag vet att du vet hur jag känner, du har ditt kapstaden - jag har mitt london.. = ) Jag skickar över mitt mobilnr via facebook sen så kan vi höras på fredag! Pusss

    SvaraRadera