26 maj 2008

veckan..

känns som jag lever i en bubbla typ... har inte fattat än vad det här innebär.
att jag inte kommer vakna med honom, inte somna med honom, inte berätta saker för honom, inte veta var han är, vem han är med, inte laga mat ihop, inte skicka sms om hur mycket vi saknar, inte ha med sig på släktkalas, INGET!!!!!!!!!!!!!!!! fattar det verkligen inte.

Jag VET att jag inte är bra på att vara ensam. Jag är rädd för att den Tania ska komma tillbaka som jag var 2003-2004. Det vill jag verkligen inte. Den Tania som Du räddade mig ifrån. Fan..

Den här veckan ser ut som såhär:
Måndag: slappa
Tisdag: slappa, spela korpmatch, jobba natten till onsdag
Onsdag: Sova efter jobbet, slappa
Torsdag: Sista dagen i skolan och klassfest efteråt...
Fredag: antagligen bakis, slappa
Lördag: jobba 8.30-2o.30
Söndag: jobba 8.30-20.30'

SEN ÄR JAG LEDIG TILL 6 JULI!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar