3 juni 2008

alone

jaha då var jag inflyttad här då.
det är mysigt och bra som bara den.
MEN det är ensamt. och det känns helst sjukt att jag INTE bor "hemma" längre.
bara grejen att ligga i min soffa o gläppa på tv:n kommer kännas konstigt att inte kunna göra när jag vill. att inte sova i samma säng längre. att laga mat till sig själv jämt. nej fy fan. det här kommer inte bli en rolig historia..


men det var skönt att vi fick ett bra avslut. tack M. jag behövde det. att se den riktiga du igen. det gav mig lite hopp om saker och ting. och gör att jag kan sova i natt. de saker du sa och gjorde var fina. tack. älskar dig det vet du ju..

nehej. jag ska nog ta o försöka sova. är verkligen jättetrött. I morrn blir det Tinnis. simma en kilometer och sen soooooola..

4 kommentarer:

  1. Anonym11:58 fm

    Tjena.
    Vi kanske kan simma ihop nån morgon, om du har lust att simma jättetidigt nån dag aLLTSÅ. Det har du va??? :)

    SvaraRadera
  2. jag antar att det är anna K? ja men det kan jag nog allt tänka mig. säg till när du kan. nästa vecka skulle nog jag kunna vilken dag som helst i stort sett..

    SvaraRadera
  3. Anonym5:26 em

    Jag med! JAg börjar alla elva alla dagar så, vid typ nio? Du får välja dag (men helst nån dag när det har öppnat klockan nio :)).

    SvaraRadera
  4. hahahahahaha jag ska försöka pricka in en sån dag den här gången. fånigt me olika öppningstider kan man tycka!!

    SvaraRadera