3 juni 2008

fäääääääääääääääääääääääjsbok

jag har en hatkärlek till facebook.
jag gillar det på så många sätt, så bra att kunna hålla kontakten med folk, speciellt från sydafrika och länder som volontärerna kom ifrån, då de inte använder msn.
MEN, jag hatar det av den anledning att jag blir knäpp, jag kollar på kort på folk jag inte borde, läser vad folk skriver till varandra som gör mig ledsen, bläddrar igenom sjukt mycket saker jag inte vill. varför? jag vet inte.. kan inte låta bli.. FAN.

nu ska jag springa och sparka av mig lite ilska på korpmatch. vi ska vinna idag!!!

2 kommentarer:

  1. Anonym11:53 fm

    där har du anledningen till varför jag inte är medlem på nått sånt community längre. it drives me insane.

    SvaraRadera
  2. mm men jag blir ännu knäppare om jag INTE har nåt..

    facebook kan ja inte ta bort pga sydafrika. skulle tappa all kontakt..

    SvaraRadera