13 juni 2008

fredag

igår var paulina, jocke och johanna här och drack öl. det var najs. jag gick till platå och mötte upp småpojkarna, jävla fyllon. haha. det är så skönt, de får mig alltid att le hur dåligt humör jag än är på! jag gillart. hade en bra kväll.

ikväll ska jag med lollo till joel på "vi-som-inte-är-på-hultsfred-fest".. ska bli najs!

i morgon är det Sverige - Spanien. Då ska jag hem till Anna K. det ska bli ganska härligt att åka till Mantorp. kommer inte ihåg när jag var där sist.. jag kanske måste ta en omväg hem till anna för att ta en promenad och minnas lite barndom. För även om jag bodde i sya så var ju mantorp där man hängde :)

på söndag ska jag bara vara trött, bakis och tvätta... inte för att måndag är starten på en ny vecka med jobb. NEJ NEJ FÖR JAG ÄR LEEEEEEEDIG hela veckan. men för att jag kommer ha festat tre kvällar i rad då, och det är inte bra fan i mig.. min gamla kropp måste vila lite.

nu ska jag duscha. det kommer göra skitont på mitt sår. jag fick det när jag spelade match igår. En match som vi vann med 8-1 och jag gjorde 2 mål :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar