27 juni 2008

Hej


Har ingen bild på mobilen från kroatien tyvärr. Är på väg hem efter en heldag i trieste, italien. Körde peter dit till hans tåg till flyget i milano hem till sverige. Har varit bra än så länge. Varmt och sol hela tiden. I morgon kommer åsas bror och hans son hit. . Det jag egentligen vill ha sagt att mitt hjärta gör ont som fan. Jag saknar som fan. Samtidigt vet jag att det är bättre så här. När ingen av oss kollar på den andra som någon man är stolt över, då är det dags att gå vidare, hur mycket man än älskar någon. För det gör jag. Och ett litet litet hopp finns där långt inne. Men det är inte så stort tyvärr. Det värsta är tiden som kommer nu. . Det kommer göra så jävla ont. Önskar jag bara kunde vara borta hela sommaren. . Inte se och höra vad han gör vem han träffar hur han mår. Inget. Fan. Ja Ja. Bada och sola och ha det gott i morgon igen! Jag ska inte klaga kanske. Saknar er alla, ni vet vilka ni är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar