11 juni 2008

livet..

totalt nollställd.
trodde aldrig att jag skulle hamna här i livet.
förr ett år sedan var min plan att gå ut skolan, hitta ett jobb som jag tyckte om, vilket jag borde med min utbildning. sen jobba nåt år eller två, sedan var jag verkligen redo för ett liv med barn och bara "slå mig till ro". Det var verkligen så. Jag kände mig redo för det.
Nu är jag tillbaka på ruta ett, nästan ruta noll till och med.
och DET SUGER som man kan uttrycka det...

Vad vill jag nu, vill fortfarande göra färdigt min utbildning såklart, men sen då?
jag har fan INGEN aning. inte en jävla susning.
och DET SUGER..

Jag trodde att han och jag var starka ihop, men det visade sig att vi i stort sett aldrig var det. Att det alltid fanns nåt där emellan. En massa skit som bara förstörde. Hur kunde vi vara så blinda, så osmarta, så elaka? Jag fattar inte..

Älskar honom fortfarande. Men det kommer ju inte funka. Det vet vi ju. FAN.

what to do what to do?

2 kommentarer:

  1. Sydafrika baby, sydafrika!

    SvaraRadera
  2. :)
    <3

    du har så rätt så rätt.. har tappat fokus på det.

    SvaraRadera