22 juni 2008

midsommardagen is the shit?

Igår hade vi lite fest igen, drack upp ölen som var kvar sedan midsommarafton. man kunde tro att det var igår den riktiga festen var för det var bra mycket roligare igår än i fredags.

katta och lotta dök upp runt åttasnåret. vi satt på balkongen och drack öl, men det blev snart för kallt. Sen gick jag och mötte Lollo runt 21. Vi kollade på fotbollen med ett öga och pratade skit.. Jag tror att klockan var runt 22 när tre herrar dök upp, det var lottas vänner.. vi lyssnade på M.I.A och lärde oss den rätta dansen av erik.. mitt i allt dök joel upp med.. vid midnatt stövlade tommi, michel och käglan in och festen var ett faktum. mycket youtube och dans blev det! jag och lollo hånlade. HAHAHA. det var festens roligaste. vi höll oss några minuter sen, ASGARV. haha. jaja, det var en kul grej helt klart.. Camilla har ju tjatat om att vi är kära i varandra så det var lika bra göra nåt åt det. det kändes inte så romantiskt och pirrade inte i kroppen så jag vet nu att jag inte är kär i henne. HAHA.

bästa igår var dock "no maaaaaan, just sitting and drrrrinking som beer"

Idag är det städa, tvätta och packa som gäller! I morgon eftermiddag åker vi till flyget. Har fortfarande inte bestämt om jag ska ta med datorn. Det kan vara gött att kolla på film på flygplatsen och att kunna ladda min mp3. Nåt trådlöst nätverk hittar man dock INTE i Rakalj, det kan jag lova :) Men det skulle vara så typiskt mig att ta sönder datorn eller nåt.. Men har jag den som handbagage borde det ju vara lugnt.. Vi får se.

Förresten, vilken jävla skräll med Ryssland igår då. helt sinnes. vad säger ni om ryssland - turkiet i final? haha. det vore fint det.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar