8 juni 2008

om 2 timmar åker jag hem från jobbet, då är jag ledig till den 6 juli!
fy fan vad skönt det ska bli.

jag gick ut igår. gjorde av med pengar jag inte hade. jens kom till stan och hjälpte mig bli lite fullare. sen hitta vi katja, en tjej som dansat bal, som ville gå hem. det fixade vi. inte gick hon hem inte. vi hade skitkul på PLATÅ av alla ställen. haha. gick hemåt vid 3, mötte Lollo, följde med på efterfest i en kvart typ. Sen gick jag hem och skulle laga mat tänkte jag. omelett. min spis är dum i huvet och en av plattorna vill inte stängas av. det rykte som fan i lägenheten och fläkt finns inte. brandlarmet satte igång. haha. fick hoppa upp på en stol och stänga av det. hoppas jag inte väckte halva huset... jag drog ur proppen till spisen sen, vågade inte chansa.. jävla spisjävel. Gick upp i morse, ganska pigg faktiskt.. gick till jobbet.. har varit i gamla stan o käkat glass och sen på cirkus. bra jobbdag! :)

för fan, sluta lägga dig i saker du inte vet nåt om... BIATCH. fast jag ler lite och tycker mest det är kul.

2 kommentarer:

  1. Anonym2:04 em

    haha well om du behöver en ny spis tycker jag du ska kika in på www.prisjakt.nu , en prisjämförelsesajt, så du åtminstonde inte behöver betala mer än nödvändigt :)

    SvaraRadera
  2. fast ja bor i hyresrätt så det ska min hyresvärd fixa vettu :)

    SvaraRadera