20 juni 2008

Midsommar

sådär då. ikväll smäller det. tror det kan bli en lyckad fest med tanke på att vi kom på det så sent som i måndags. har en stooor grill, massa bord och stolar och elektricitet till en cdspelare att ha ute. kommer 10-15 pers i alla fall.. jag är pepp fan.

ska koka färskpotatis, gräddfil o gräslök till, och sen en flintastek. jag dissade sillen, tycker faktiskt inte det är så himla gott. och så några kalla öl till det såklart. sweeeeet.

jag saknar sydafrika idag. det var länge sedan sist. men har tänkt mycket på det idag. det känns så långt bort, som att jag knappt varit där. men idag känns det nära och jag kan typ känna lukterna, se människorna och höra allt ljud. det var det första jag tänkte på när jag kom hem, att det var så jäkla tyst överallt.. jag saknar pojkarna så himla mycket. Rushan, ashley, jesse.. allihopa.. hoppas de mår bra.

nu dusch. sen städa och styra med allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar