23 juni 2008

sista natten

I morgon kväll bär det av. Mamma och Nadine kommer och hämtar mig runt 17.30 och vidare till Skavsta. Sen flyger vi till London och får hänga på flygplatsen hela natten. Tisdag morgon åker vi mot Pula..

Smhi lovar 30 grader och sol varje dag kommande vecka. LITE gött.

-------------

usch, det var jobbigt. det är ju så jävla jobbigt. jag vet ju att vi egentligen vill, men vi kan inte. och det hade varit bättre om nån av oss inte ville, då hade vi kunnat gå vidare därifrån. nu är det bara skitjobbigt och det enda jag vill är att hitta ett sätt så att det ska bli bra igen. men det finns nog tyvärr inte nu.

jag VET att det är jag som kommer bli sårad först. inte för att han är den dåliga av oss, utan för att jag är den känsliga och den som hänger upp mig på saker.. fan.

--------------

sol, bad och god mat med familj i 10 dagar kan nog vara skönt. japp.
kommer inte kunna skriva speciellt mycket därifrån. så ni får vänta tills jag kommer hem igen.
Håll uppe det goda humöret så ses vi när jag kommer hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar