7 juli 2008

1002

jag känner mig gansk tom. känner inte för någonting. är ledig hela veckan men känner som om jag inte kommer orka ta för mig något alls. allt känns bara meningslöst.

jag sitter och funderar på sydafrika. just nu känns det avlägset, för min hjärna tror att den kan och vill lappa ihop saker här hemma. men vet inte om det är realistiskt. för jag vet att jag måste välja. det går inte kombinera sydafrika med det jag vill laga här hemma. det förstår jag med.

tid. det måste ges tid. men jag är så jävla rastlös och vill veta NU.

men H och K förstör. Ser de le mot dig. ta på dig. hör dina ord eka mot deras öron. ord som du skulle sagt till mig. jag pallar det inte. och vet inte om jag någonsin kommer göra det. det känns som hade så många chanser senaste månaden, men du bara brände de totalt. valde att skada dig själv och andra och mig i stället... gick tillbaka till ett beteende jag trodde du hade glömt sedan många år.

jag är mest rödd för dig nu. att du aldrig kommer kunna lägga ner det där. och då vill inte jag vara inblandad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar