4 juli 2008

aja en lista till då

1. Jag har insett att min sista kyss.. kanske kommer att betyda en hel del för framtiden

2. Jag lyssnar på.. fågelkvitter utifrån just nu

3. Jag pratar.. ganska mycket

4. Jag älskar/tycker om.. Älskar DIG, tycker om sol och värme!

5. Min bästa vän(ner) är.. flera stycken, alla bra på sitt vis

6. Min första riktiga kyss var.. på party i fyran med daniel som jag var ihop med 11 ggr

7. Jag avskyr när folk frågar.. hur är det? och förväntar sig ett ickeSvenssonSvar (alltså inte "jo det är bra")

8. Kärlek finns.. och gör ont

9. Äktenskap är.. komplicerat
'
10. Någonstans, tänker någon på.. mig, dig, oss!

11. Jag kommer alltid att.. älska sommaren mer än vintern

12. Jag är hemligt förälskad i.. inte vidare hemligt

13. Sist jag grät var.. tidigare idag...

14. Min mobiltelefon är.. icke laddningsbar

15. När jag vaknar på morgonen.. är jag trött i fem minuter, sen ganska pigg

16. Innan jag går och lägger mig.. kollar jag min mobiltelefon.

17. Just nu tänker jag på.. oss

18. Bebisar är.. fina

19. Idag ska jag.. dricka öl med paulina, frida och jocke

20. I kväll ska jag.. gå hem när jag druckit ölen

21. I morgon kommer jag.. sola om det går!

22. Jag vill verkligen vara.. en självsäker och lugn person...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar