27 juli 2008

för fan!

för fan.. nu måste jag gå och lägga mig.
ska upp om 6,5 timma och jobba igen.
Johan aka läppen har lovat fest på hans balkong i morgon kväll. Ja, det är söndag, men det är ju början på mina två lediga veckor. Det måste firas faktiskt. Så.... öl i morgon kväll alltså.

Trots att det är varmt och underbart skönt nu så saknar jag havet. Sydafrika, kroatien, whatever. Men det är nåt som saknas. Jag vill stå vid vattnet och kolla ut och gripas av den där känslan att det är ett stort jävla hav jag ser framför mig som brusar mot stranden. Inte en smutsig halvskitig sjö med äcklig slemmig botten. Ja, jag vet att jag är skitfånig nu som gnäller. Men det slog mig idag bara att jag saknar det som fan. Massor faktiskt. Jag vill sitta vid havet och kolla på en solnedgång igen, känna känslan av frihet och att allt är möjligt. Någon som vill flytta utomlands med mig? Till havet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar