15 juli 2008

hihi

detta roar mig något fruktansvärt dessa små små sakerna som uppstår hela tiden.

en del personer tror att alla och några till ska ha respekt för dem. inte respekt på det vettiga sättet, det som det egentligen betyder, att man har respekt för VARANDRA, utan snarare så där så att man ska vara lite rädd.

jag minns när jag flyttade hit och hur en del trodde att man skulle vara "rädd" eller inte våga vara på samma ställe som dem, eller prata med vissa personer, för det var DERAS vänner. Jag minns hur jag skrattade och sket fullständigt i var jag var, vilka jag pratade med och hur jag såg ut.

Lite skinn på näsan är aldrig fel. för även om jag har dåligt självfötroende när det gäller en del saker så gäller det inte sånt här, jag vet vem jag är och vad jag står för och om det inte duger så är det inte mitt problem längre.

Dock ganska kul att fundera på och att observera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar