11 juli 2008

Min Bloggmanual

missförstånd. vi säger så. det var det nog med. jag tänker att min reaktion var helt normal med tanke på vad jag trodde var anledningen. och ja, jag förstår reaktionen från andra hållet med. missförstånd som sagt.

jag är bara inte sån som går o är sur över saker i ett halvår... det är något jag inte lägger energi på... sånt glömmer jag bort och ser hellre att jag är "vän" med folk (utan krav på att umgås). SPeciellt när det tidigare varit en trevlig stämning och en ok kommunikation...

som sagt jag bloggar om allt och inget, typ fem gånger om dagen (för att jag inte har nåt liv), så om jag skriver nåt argt eller trist så behöver det inte vara det största i mitt liv just nu. bara något jag skriver för tillfället. OCH det är frivilligt att läsa min blogg och man får tolka den precis hur man vill.

jag hör inte av mig till folk om saker som irriterar mig om det inte är någon jag bryr mig om speciellt mycket, om det inte är någon jag vet jag kommer umgås med i fortsättningen. Min blogg använder jag som ventilationsforum för min EGEN skull... läs om Du vill som sagt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar