10 juli 2008

skit. (1012)

en jättetrevlig dag slutar nu i en skitkväll.
blev helt plötsligt helt deppig och kan inte ens säga exakt varför.
ångesten kom över mig med allt vad det innebär.
vill jag försöka igen? vill jag dra härifrån? vill jag förlora honom helt eller inte?
vad händer i höst? var ska jag bo? ska jag resa till våren? vill jag resa eller är det bara en flykt härifrån? jag vet fan ingenting och det börjar bli jobbigt. på riktigt.

min självdestruktiva sida vill bara bryta allt, dra härifrån, skita i skolan, tjäna pengar i norge eller likn och sen bara DRA långt bort en lång lång tid.

men jag är tveksam till att det är det jag vill egentligen.
känns just nu som att det är en enkel flyktplan från verkligheten.
och verkligheten kommer komma ifatt mig förr eller senare ändå.

fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar