23 juli 2008

tidsfördriv

är på jobbet.
S har gått o lagt sig så jag väntar bara på att nattpersonal ska komma, om typ 2 timmar... segt. men men
jag är glad ändå för i morgon ska jag till varamon! jag är typ född där, neeee, men i alla fall nästan uppväxt. var där varje sommar, nästan varje dag när jag var liten. Grannen hade dessutom sommarstuga där, mitt i smeten. Ni vet där man går igenom grinder för att komma till den stora gula restaurangen där man kan hyra trampbåt? Där hade de stugan typ. LYX! Där lekte vi och badade och hade det bara gött.. Jag var inte där på hela förra sommaren, kanske för att det inte var nån sommar i stort sett. Nu verkar den ha kommit hit och ska stanna i en vecka till i alla fall sägs det. GÖTT!


-----

Jag har en konstig känsla i magen. SÅn där känsla jag får när jag känner på mig att något kommer bli fel. Vet inte varför eller vad. Men känslan finns där. fan.

2 kommentarer:

  1. Hoppas de var okej att jag länkade till din blogg från http://ibflinkoping.blogspot.com/ . säg till annars.

    SvaraRadera