12 augusti 2008

förklaring

ok. Bernhard, en av pojkarna på St margarets house som jag jobbade på i kapstaden, mailade Irina, hon som jag bodde och jobbade ihop med.
han berättade att tre av pojkarna var borta från hemmet för att de hade gjort inbrott nånstans och tagit datorer och massa mjölk(!?). De hade sedan sålt mjölken. Detta hade någon sett och anmält de.

Så nu är de tre BORTA! och var fan är borta? Ska de slitas upp från den enda lilla trygghet de hade och placeras nån annanstans? kan en 13åring få fängelse i sydafrika? Nej det tror jag inte.. Men fan. Det var verkligen de tre yngsta och de jag kände för allra mest. de jag MÅSTE få träffa igen. FAN. det gör ont i hela mitt hjärta.

Vet hur osäker Rushan var. hur han började gråta så fort något gick emot honom. Hur fan mår han nu? Jag vill inte sitta här 50000 km bort och inte kunna göra något åt saken!

skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar